لحظاتی که در دعای عرفه بر من گذشت

بازار خیلی شلوغ بود نمی شود دل از مشتریا کند اخه عید بود مردم دنبال عیدی میرفتم مشتریامو از دست میدادم نمیرفتم دلم داغون می شود از صبحش حال عجیبی داشتم بغض گلومو گرفته بود و نا خدا گاه اشک تو چشمام جمع می شود میدونید چیه اخه امسال نتونستم برم اعتکاف  نتونستم محیطی پیدا کنم برای استغفار خالصانه دلم داغون بود از صبح عزممو جمع کردم که اگه خدا امروز پولم روم ببارونه تعطیلش کنم جمع نکنم برم برسم به دعا تا این دلمو درمون کنم ظهر شود دست از کار کشیدم رفتم خونه نهار خوردمو اماده شودم با خانواده رفتم دعا دیدم کنار خانواده نمیتونم ارتباط خوبی داشته باشم اخه یکم خجالتیم از مامانم خجالت می کشم رفتم یکی دو صف پایینتر از مامانم نشستم دیگه داشت شروع می شود وقی اقای مداح شروع کرد به صحبت کردنو فضیلتهای دعا و اینکه اقا گنهکاریمو نمیتونیم به کسی بگیمو پرده رو برداریو ابرو پنهون کاریامونو اعتقادات درونیمونو نیتهای که خالص نیستو به خودم رجوع کردم گفتم ای مریم تو کجای دختر هیچی نداری چقدر بدبخت و گنهکاری چقدر رو سیاهی چقدر ناتوان بودی در برابر نفست اخه دختر داری پیر می شی تا کی می خوای بری و بیای دنیارو دو دستی گرفتی چی بشه بغضم ترکید نتونستم دیگه کنترلش کنم اشکام سرازیر شود اونقدر اشک ریختم و گریه کردم گفتم خدا منو ببخش خدامیدونم که خیلی ازین حرفها گفتمو رفتم ولی خدا جز تو کسی ندارم برم به کی بگم به خواهرم یا به دوستم یا به فامیل به کی اعتماد کنم این دل پر دردمو پیش کی باز کنم جز خودت که محرم اسرارمی و فقط به خودت امید دارم امیدمو نا امید نکن خدا  قربونت برم کمکم کن مداحه گفت واسه امام زمانت چه کردی جوون گفتم  ای اقا جان راست میگه من برات چه کردم هان هیچ جز اینکه قلبتو خون کردم  دوستان گرامیم برای همتون دعا کردم گفتم خدا من گنهکارم میدونم ابرو ندارم ولی خودت گفتی برای هرکی امروز دعاکنی من مستجابش می کنم حتی برای خودت گفتم خدا من که تو دلاشون نیستم همه بندهاتو حاجت روا کن به امید روزی که دعای اقام ابا صالح المهدی عج الله هم مستجاب بشه میدونی ارزوی اقام اینکه بتونه هرچه زودتر بیاد و منو تو رو نجات بده الهی امین من هیچ وقت این دعای عرفه رو فراموش نمی کنم اخه بعد از دعا خیلی سبک شودم احساس کردم دوباره متولد شودم و از این حالم خیلی خوشحالم هیچ وقت به این خوبی و سبک بالی نبودم خدایا ممنونتم که روزیم فرمودی دعای پر فیض عرفه رو و نجاتم دادی از عذاب وجدانی که داشتم الحمدالله

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.