درد دل من با اقا

السلام علیک یا ابا صالح المهدی


سلام اقا جون خوبم امدم امشب برات اعتراف کنم اقا از ته دلم یادته وقتی این لب تاب لعنتی رو خریدم چقدر خوشحال 


شدم ای کاش اصلا موقعیت خریدش برام پیش نمیومد ای کاش پاهام خشک می شودو نمیرفتم بخرمش همه از وصل


شدن اینترنت شروع شد اولاش که خیلی عالی بود متنوع بود سرگرمم میکرد ولی بعد از مدتی اگه نبود یا نتش قطع می


شود مثل معتادتها می شودم چند بار سیم نتو از دست خودم میبردم محل کارم تا نباشه تو خونه تا روشنش نکنم لعنت


به این دنیا اینترنتی که تو را و خدا جونمو ازم گرفت مهرتونو محبتونو نگاهتونو همه و همه رو از من گرفت اقا خوبیها اقا


جون من حالا اومدم در خونت بگم اقا منو ببخش اقا به دل پاکها و منتظران واقعیت از خدا بخواه به حق دلهای پاک 


عزیزانش منو ببخشه و یه فرصت دیگه بهم بده اقا منو از منتظران واقعیت قرار بده و غضب ناک نگام نکن که گدای در


خونه توام شما که با تهی دستان مهربونید اقا منم در خونت چادر ببخشش زدم تا نبخشیم نمیرم دوستدارم وقتی بهتون


فکر می کنم نگاه مهربونتون جلوی چشمام باشه نه این چهره غضبناکتون اقا فداتون بشم منو ببخشید اقا شرمندتم که


نتونستم باعث شادیت بشم و باعث شدم چشماتون نمناک بشه منو ببخش به پهلوی مادرتون زهرا ایا منو میبخشی ؟


ایا لبخند مهربونتونو رو زندگیم حس می کنم ؟اقا جونم خیلی دوستت دارم جوری هدایتم کن که همانی شوم که دوستم داشته باشی

اللهم عجل لولیک الفرج الهی امین

نظرات 3 + ارسال نظر
گل نرگس دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 23:26 http://golenargesi.blogsky.com/

خداوندا

خسته ام از فصل سرد گناه و دلتنگ روزهای پاکم

بارانی بفرست

چتر گناه را دور انداخته ام

سحر چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 21:06 http://saharatayi.blogfa.com

سلام عزیزم...وبلاگت قشنگه منم لینک کن بهم سربزن...سحرم.

ابوالفضل سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 17:55 http://bodobia2.ir

سلام مطالب وبلاگتون عالی است
موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.