قبل از حرکت

خداجون دلم گرفته امروز صبح بیدار شدم اماده بشم واسه مشهد رضاتلویزیون رو روشن کردم دعای ندبه میخونه الان از حرم اقا وقتی گریه های بندهاشو و زائرای اقا رو دیدم از خودم شرمنده شدم ازکجابه کجا رسیدم دیدم روم نمیشه برم حرم شرمنده اقا امام زمان ع هستم وای خدای من کجا رفتم دیونه دارم میشم پراز گناهم داداشیم میگه دلش برای نجابتم تنگ شده خدایاااااااااااا کدوم نجابت اگه نجابت داشته باشم من کجا چت کجا چرابجای چت مثل گذشته ها نمیرم دعای کمیل چرا نمازمو سر سرس میخونم خدایا دلم داره میترکه چیزی بگو الان پشت سیستم میفتم بگو تو این صبح جمعه منو بخشیدی قربونت برم که جز تو دوستی ندارم اقا امام رضا قربون حرمت برم میدونم الان اقام امام زمان پیش شماسم بگو این بنده سر اپاتقصیر عهد شکن میگه میبخشی این گنهکارو بگو گناه داره ببخشش وگرنه شکایتتو پیش بی بی دو عالم میبره میگه بی بی غلط کردم منو ببخشیدفاغث یا غیاث  المستغیثین منم بیمارم بی بی از یه نوع دیگه بی بی شفاعم بده تا از منتظران واقعی اقا باشم مداح میگه الان وقته اجابت دعا است اقا اجازه میدی منم چیزی بخوام منو تو خوبات راه میدی اقا جان فقط یه درخواست دارم تا پاکم نکردی خاکم نکن کی میدونه شاید اخرین نامم باشه بهت خدا این نامه رو از اول تا اخرش با اشک نوشتم خدایا کمکم کن شب اول قبر نذار تنها باشم خدایا نمیدونم چم شده فقط بدون جز تو کسی ندارم یا ارحم الراحمین به علی بن موسی الرضا ده مرتبه یا الاه یا الله یا الله یاالله .......

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.