اقا این جمعه نیا کار دارم


 

داری میبینی منو که با ریا / ضجه میزنم میگم اقا بیا

اگه این جمعه نیای دق میکنم / هی دارم دروغ میگم من بخدا

هی دروغ میگم دل زار دارم / اسم نوکرو عزادار دارم

با این که میگی غم یار دارم / این جمعه نیا اقا کار دارم

....

اینا یک حرف که چشمام به دره / کی میگه بی شما خوش نمیگذره

نفسم بند اومد از بار گناه / کارام آبروتو داره میبره

راستشو بخوای بی تو شادم من / با کارام تورو عذاب دادم من

انگار نمیخوام بشم آدم من / انگار که ز چشمات افتادم من

نظرات 2 + ارسال نظر
شیدای شهادت شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 00:06

سلم خواهر خیلی مطلب قشنگی بود

مهتاب دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 18:45

سلاممممممممممممممممممم اجی گلممممممممممممممممممم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم جات توقلب من....... اجرت به خدا که زحمت میکشی و این پستای خوب و با مفهومو میزاری دوستتتتتتتتت دارم اجی پست مربوط به اقا این جمعه نیاد و گذاشتی اگه دلی روانه آن غریب کردی یقین کن ثواب بردی اجی گلم و من یادم میاد که بگم تو همه گناهانم دلم برای غربت و تنهایی یگانه عالم ... مهدی زهرا میسوزدددددددددددد همین ..فقط همین... میسوزددددددددددددد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.