سلام به همه وبلاک نویسها و افسران جنگ نرم راستش امروز میخوام براتون مطلبی بگم میدونید نمیشه گفت مطلب یه در دل با خدامه اخه من عادت دارم هرچند وقت یکبار واسه خدا درد و دل کنم اونم نوشتاری وقتی می نویسم احساس می کنم تند تند داره میخونه با گریهام گریه می کنه با خندهام خنده اشکم که میریزه رو دفترم اونم اشکاش میریزه خلاصه حس و حال خوبی دارم موقع نوشتن امروز گفتم دلنوشتمو بزارم تو وبلاکم

سلام خداجونم خدای مهربونم دلم امروز خیلی از دست خودم شاکیه اخه میدونی وقتی نگاه می کنم پشت سرم میبینیم فرشی پهن کردم پر از گناه هرچی فرشته های مهربونت اب و جارومیکنن نمیشه غرق شدم تو گناهام میدونی چند وقت دلم میخواد بیام پیشت درد ودل کنم اما نمیشه خودم میدونم چرا چون وقتی گناهات زیاد میشه نگاه معبودتم بهت طوری دیگه میشه ولی میدونم این فکرم اشتباه اخه من و تو قراری داشتیم یادت بهت گفتم اگه دیدی دارم غرق یشم دستمو بگیر نذار برم تا ته خط و منجلاب گناه این دفعم میشه همیشه به موقع دستمو گرفتی خیلی دوستت دارم خدای خوبم خداجون این حاج همت کیه اینقدر دوست داشتنی شده برام و دنبال زندگیشم یه ارادت خاصی بهش پیدا کردم خودت میدونی من از این اخلاقها نداشتم که دنبال خاطرات شهدا باشم اما نمیدونم چی تو و جود این برادر بسیجی هست که منو اینطور به دنبال خودش میکشه یادت گفتم یه داداشی تازه پیدا کردم که خیلی با شهدا ارتباط داره وخیلی بهشون ارادت داره و عاشق شهادته فکر می کنم اون باعث شده که منم دنبال شهدا باشم ازت ممنونم که انسانهای پاکیو رو تو مسیر زندگیم قرار دادی خداجونم خیلی گنهکارم خیلی بدبختم خداجون تا پاکم نکردی خاکم نکن داداش همت برادر رزمنده عزیز خدا تو که الان پیش خدای ازت یه خواهش دارم میدونم جز مقربانی و خدا توجه خاصی بهتون داره میشه واستم بشی و از خدا بخواهی تا پاکم نکرده خاکم نکنه چون از روی بی بی فاطمه زهرا س خجالت می کشم چون نبودم اونی که سفارش کرده چون نتونستم وظیفمو به عنوان یه دختر مسلمان به جا بیارم خدایا به حق این سردار بزرگ داداش همتمو میگم پاکم کنو خاکم کن خواهش می کنم 

 بنده سراپا تقصیر و گنهکارت مریم93/5/24



نظرات 1 + ارسال نظر
داداش جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 13:54

سلام ابجی تو پاکی ،دلت دریاست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.